Igor Barišić spregovoril o težavi, ki jo ima Olimpija, ko se pogaja s slovenskimi klubi: “Ko pokažemo zanimanje, se vrednost potroji”
Foto: Vid Ponikvar / Sportida
Olimpija je bila na poletni tržnici med bolj aktivnimi slovenskimi klubi. Toda bodimo pošteni: zmaji so nakupovali predvsem na tujem trgu. Že res, da so iz Aluminija pripeljali Marka Bresta, a povprečen navijač zmajev bi rekel, da je to premalo. V Ljubljani že leta in leta prevladuje misel, da bi morala imeti Olimpija močnejši domači pridih. Zakaj temu ni tako, je pojasnil Igor Barišić, poslovni direktor zeleno-belih.
Igor Barišić trdi, da Olimpija po tujcih raje posega, ker se je zanje lažje pogajati. Funkcionar iz Nemčije je poudaril, da slovenski klubi za svoje nogometaše v glavnem vedno zahtevajo več, kot bi bilo to realno.
“Kje so slovenski igralci, ki naj bi tvorili udarno jedro Olimpije? Saj jih imamo! Svita Sešlarja smo ‘morali’ prodati, ker mu nismo mogli preprečiti, da ne bi zaslužil štirikrat, petkrat več kot pri Olimpiji. Prinesel nam je tudi dva milijona evrov. Drugi? Pripeljali smo Marka Bresta. Ni enostavno, ko Olimpija pokaže interes za slovenskega igralca, se njegova vrednost potroji,” je za Delo razkril Igor Barišić, ki v Olimpiji deluje, odkar je zeleno-bele od Milana Mandarića odkupil Adam Delius.
Igor Barišić: “V Sloveniji dva milijona ljudi…”
Igor Barišić je ob tem izpostavil tudi “objektivno težavo”, češ da je slovenski nogometni trg majhen in da klubi preprosto morajo posegati po tujcih: “V Sloveniji sta dva milijona ljudi, baza igralcev je manjša, težko je sestaviti kakovostno moštvo z najboljšimi slovenskimi igralci in še z mladimi povrhu. Tudi izkušene igralce moramo imeti in jih bomo seveda imeli tudi v prihodnje.”
Avtor: Uredništvo Planet nogomet