Olimpija dobila novega (velikega) sponzorja, ki prihaja iz – Kitajske! Zmaji sklenili sodelovanje z Dongfeng Motor Corporation

Vir fotografije: Dongfeng Motor Corporation
Olimpija je v zadnjem obdobju svoje poslovanje dvignila na neprimerno višjo raven, rezultatski uspehi članske ekipe pa so očitno končno prebudili tudi zanimanje sponzorjev, ki so se še pred leti klubu izogibali skorajda v velikem loku. Olimpija tega javno sicer še ni obelodanila, je pa na njeni spletni strani moč ugotoviti, da je k sodelovanju privabila dva nova in tako imenovana velika sponzorja.
Plan-net avto d.o.o. je slovensko podjetje s sedežem v Ljubljani, Dongfeng Motor Corporation pa podjetje, ki prihaja iz Kitajske. Obe podjetji se ukvarjata z avtomobilskim poslom. Predvsem je zanimivo kitajsko podjetje, v prvi vrsti zaradi tega, ker gre za zelo dobro stoječo organizacijo, ki letno obrača zajetne kupe denarja.
Dongfeng Motor Corporation (DFM) je kitajsko državno podjetje s sedežem v Wuhanu, ustanovljeno leta 1969. Po podatkih iz leta 2021 je DFM tretji največji proizvajalec avtomobilov na Kitajskem, saj je v tem letu prodal 3,28 milijona vozil.
Finančni podatki za leto 2022 kažejo, da je Dongfeng Motor Group, del korporacije DFM, ustvaril prihodek v višini 17,52 milijarde ameriških dolarjev, kar je približno 15,9 milijarde evrov. V letu 2021 je bil prihodek 15,64 milijarde dolarjev (približno 14,2 milijarde evrov), kar pomeni rast prihodkov v zadnjem letu. DFM je znan po širokem spektru vozil, vključno s komercialnimi in potniškimi vozili, ter po sodelovanju z mednarodnimi avtomobilskimi podjetji.
Kolikšen bo sponzorski vložek omenjenih podjetjih v Olimpijo in na kakšen način bo vodilni klub Prve lige Telemach sodeloval z njima, za zdaj še ni znano.
Avtor: Uredništvo Planet nogomet