Tolmin predstavil še eno okrepitev, tokrat v obliki sponzorja: Gradbeniško podjetje sklenilo dogovor s klubom iz 2. SNL

Vir fotografije: NK Tolmin
Tolmin, ki trenutno zaseda zadnje mesto na lestvici 2. SNL, je pred pričetkom spomladanskega dela sezone poleg menjave trenerja in prihoda novih igralcev naznanil še pomembno okrepitev izven igrišča.
Klub je pridobil novega sponzorja, podjetje Zidgrad iz Idrije, ki bo s svojo podporo pripomoglo k stabilnosti in nadaljnjemu razvoju kluba.V nižjerangiranih nogometnih ligah so sponzorji ključen dejavnik za obstoj in konkurenčnost klubov.
“Nogometni klub Tolmin se iskreno zahvaljuje podjetju Zidgrad za podporo in sponzorstvo! Vaša pomoč nam omogoča razvoj nogometa v Tolminu ter daje našim igralcem priložnost, da rastejo in dosegajo nove športne cilje,” so v taboru Tolmina ob predstavitvi novega sponzorja zapisali na svojih socialnih omrežjih.
Sponzorji niso pomembni zgolj zaradi finančne podpore, temveč tudi zaradi dviga ugleda kluba. Povezovanje s stabilnimi podjetji prinaša dodatno kredibilnost in odpira vrata morebitnim novim vlagateljem. Poleg tega omogoča dolgoročno gradnjo klubske strukture, kar je ključno za razvoj mladih igralcev in dvig kakovosti igre.
Preberi več
V primeru drugoligaša iz Posočja bo partnerstvo s podjetjem Zidgrad pomenilo ne le dodatna finančna sredstva, temveč tudi strateško sodelovanje, ki bo pripomoglo k stabilizaciji kluba in njegovemu boju za obstanek v ligi.
Pomen sponzorjev v nižjih ligah je torej neprecenljiv. Klubom omogočajo nadaljnji razvoj, izboljšujejo pogoje za igralce in prispevajo k obogatitvi lokalne nogometnega okolja. Uspešno sodelovanje med klubi in podjetji pa lahko prinese obojestranske koristi, ki segajo daleč onkraj zelenice. (vm)
Avtor: Uredništvo Planet nogomet