Športni direktor Nino Ivačič razkril, kako je Rogaška postala tarča agentov: “Veliko je smešnih, ponujajo nam po 10, 20 igralcev”
Foto: Blaž Weindorfer / Sportida
Da se je v Rogaški Slatini s prebojem v Prvo ligo Telemach marsikaj močno spremenilo, ni dvoma. To je priznal tudi Nino Ivačič, športni direktor črno-belih, ki je med drugim razkril, da je Rogaška po uvrstitvi med najboljše v državi postala tarča številnih takšnih in drugačnih nogometnih agentov.
Preberite še
“Agentov je nešteto. Veliko je smešnih, ponujajo nam po 10, 20 igralcev. Mi pa naj bi jih izbirali kot srečko. Večino smo zavrnili, nekaj pa je res takšnih, ki so profesionalni, zaupanja vredni in imajo prave igralce. Ampak v veliki meri se zanašamo na svoje sposobnosti in svoj skavting. Veliko časa posvečam proučevanju igralcev,” je za Delo pojasnil Nino Ivačič in v nadaljevanju pojasnil, zakaj je za Rogaško pomemben tudi hrvaški trg.
Nino Ivačič: “Hrvati imajo nekaj več šarma”
“Naše igrišče je od Hrvaške oddaljeno 200 metrov. Polovica navijačev prihaja od tam in logično je, da imamo tudi veliko hrvaških igralcev iz krapinsko-zagorske regije. Razlikujejo se od naših. Imajo nekaj več šarma in se dopolnjujejo s slovensko delavnostjo. To je uspešna kombinacija. Res je, da niso posebej cenejši od naših, a ne potrebujejo namestitve in prehrane. Takšen igralec klub stane 1000 evrov več,” je dodal Nino Ivačič in pojasnil, da bo Rogaško igranje v Prvi ligi Telemach stalo okrog 800.000 evrov oziroma dvakrat toliko, kolikor so morali nabrati za igranje v 2. SNL.