Maribor išče poslovnega partnerja za boljše finančne čase: “Veseli spoznanje, da je naša blagovna znamka izzvala določeno zanimanje”
Foto: Vid Ponikvar / Sportida
Maribor je eden tistih slovenskih klubov, ki še naprej delujejo po principu športnih društev, torej brez povezanega poslovnega subjekta. Toda tudi to se bo verjetno v prihodnje spremenilo, v Ljudskem vrtu ne skrivajo, da iščejo poslovnega partnerja, ki bo klubu pomagal predvsem iz vidika zagotavljanja financ. V Mariboru sicer poudarjajo, da v tem primeru ne gre za privatizacijo, ampak iskanje strateškega partnerja. Toda kaj to zares pomeni? Bo Maribor prešel v tuje roke? Bo dobil predsednika od drugod? Vprašanj je veliko, odgovorov za zdaj bolj malo.
Toda Bojan Ban, direktor NK Maribor, je za Večer priznal, da se v zakulisju dogaja marsikaj in da poslovni partner morda res ni več tako daleč stran, kot bi se to lahko zdelo na prvi pogled.
“Kot smo omenili že pred časom, si prizadevamo, da bi našli resnega, odgovornega, transparentnega in stabilnega poslovnega partnerja, soinvestitorja, ki bi nam pomagal v prihodnosti klub peljati na še višjo raven. Veliko se dela na tem področju, aktivnosti potekajo v več smereh, veseli nas spoznanje, da je naša blagovna znamka izzvala določeno zanimanje, ni pa se zgodilo še nič konkretnega,” je za Večer poudaril Bojan Ban.
Direktor kluba, ki domuje v štajerski prestolnici, je dodal: “Pripravili smo temeljito predstavitev kluba, saj želimo voditi proces profesionalno, predvsem pa transparentno. Upamo, da bomo uspešni pri tem procesu, kjer velja izpostaviti, da ne gre za privatizacijo, ampak iskanje strateškega partnerja. V primeru sklenitve dogovora pa še vedno ne bo šlo za dokončno odločitev. Mi kot delovna skupina lahko izberemo soinvestitorja, odločilno besedo pa bo imela skupščina kluba.”
Avtor: Uredništvo Planet nogomet