Kar je bilo nekoč nedosegljivo, bo po novem še kako uresničljivo? Dresi slovenske reprezentance v roke navijačev vse do leta 2028

Foto: Vid Ponikvar / Sportida
Nogometna zveza Slovenije je včeraj naznanila večletno partnerstvo z MatchWornShirt, podjetjem, ki je po vsem svetu prepoznan kot vodilni v panogi edinstvenih športnih spominkov. V partnerstvu z več kot 300 ekipami se MatchWornShirt osredotoča na nošene in podpisane nogometne drese ter hkrati ponuja bogat izbor zbirateljskih predmetov iz ostalih športov.
V okviru tega partnerstva imajo podporniki slovenske reprezentance možnost pridobiti nošene in podpisane drese svojih najljubših igralcev. Od zdaj in vse do leta 2028 bo podjetje MatchWornShirt po vsaki tekmi, na kateri igra moška članska reprezentanca, zagotovilo spletno dražbo za drese slovenskih reprezentantov. To vključuje mednarodna tekmovanja, kot so svetovna ali evropska prvenstva, kot tudi vse ostale kvalifikacijske in pripravljalne tekme. Omeniti še velja, da so vse dražbe na omenjeni platformi dobrodelne, hkrati pa se lahko vsi potencialni kupci pozanimajo kam bo šel denar od prodanega artikla in s čim se dotična organizacija ukvarja.
Santeri Kuivalainen, višji izvršni direktor za razvoj poslovanja pri MatchWornShirt, je sodelovanje komentiral: “V Sloveniji obstaja globoko spoštovanje in navdušenje do nogometa – to je država z resnično športno kulturo. Prepričani smo, da bodo podporniki reprezentance navdušeni nad možnostjo, da si zagotovijo drese svojih nogometnih junakov.”
Martin Koželj, generalni sekretar Nogometne zveze Slovenije, pa je ob tej priložnosti povedal: “Partnerstvo z MatchWornShirt odpira izjemne možnosti za naše navijače in celotno slovensko nogometno skupnost. Ponosni smo, da lahko izkušnjo, ki smo jo pred tem poznali le v tujini, predstavimo tudi navijačem in podpornikom naše reprezentance. Verjamemo, da bo to sodelovanje prineslo novo dimenzijo navijaški izkušnji, saj bo omogočilo pristnejši stik navijačev z njihovimi idoli.”
Kljub besedam generalnega sekretarja pa to ni šele prvo sodelovanje med omenjenima organizacijama, saj je naša izbrana vrsta proti koncu leta 2020 po prijateljski tekmi s San Marinom svoje drese odstopila na dražbi, kjer se je najdražje prodal dres Jana Oblaka, za kar 940€ japonskemu ponudniku, 79 odstotkov sredstev od prodaje vsakega dresa pa je bilo namenjenih humanitarni organizaciji Uresničimo sanje, ki jo je ustanovil naš košarkarski as Luka Dončić.
Avtor: Uredništvo Planet nogomet