Olimpija bo v novi sezoni na dresih nosila logotip kitajskega podjetja Dongfeng: Največje sponzorsko sodelovanje v eri Adama Deliusa

Foto: Vid Ponikvar / Sportida
Prvič, odkar je na čelu Olimpije nemški poslovnež Adam Delius, bodo zmaji na dresih nosili ime sponzorja. Nazadnje je bilo temu tako še v eri Milana Mandarića, ko je bil na dresih zavarovalnica Merkur, zdaj bodo Ljubljančani oglaševali kitajsko avtomobilsko podjetje Dongfeng.
Boljša bo Olimpija, večje bo sodelovanje
“Olimpija rekorde podira na zelenici, Dongfeng pa na avtomobilskem trgu. Kitajski način razmišljanja je vezan na naslednjo generacijo, torej dolgoročnost. Boljša kot bo Olimpija, večje bo sodelovanje. Računamo na postopno rast,” je na tiskovni konferenci v Stožicah dejal Marko Femc, direktor podjetja Plan-Net Avto, uradnega uvoznika znamke Dongfeng za Slovenijo.
Preberi več
Xie Qian, vodja evropskega predstavništva Dongfeng, je pristavil: “Slovenija predstavlja strateški trg. Tukaj želimo uspeti in hkrati podpreti najboljšo ekipo v državi. Zavedamo se, kako priljubljen je nogomet v Evropi. Želimo si, da klub znova poseže visoko tudi na mednarodni sceni in ob tem skupaj s podjetjem Dongfeng pokaže pravi obraz. Ambicije podjetja so povezane s klubsko vizijo. Pritisk uspeha pa je vedno treba povezati z zabavo in strastjo.”
Zadovoljstva ne skriva niti Igor Barišić, poslovni direktor kluba, ki je letos osvojil Prvo ligo Telemach. “Smo aktualni prvaki, pred nami pa so kvalifikacije za ligo prvakov. Zelo sem zadovoljen, da lahko v pričakovanju nove pomembne sezone potrdimo nadgradnjo sodelovanja. Dogovor med NK Olimpija Ljubljana in Dongfeng predstavlja dodaten korak v razvoju kluba. Lahko povem, da gre za največje sponzorsko sodelovanje, odkar sva z Adamom Deliusom v Ljubljani,” je razkril funkcionar iz Münchna v Nemčiji.
Avtor: Uredništvo Planet nogomet