NZS razkrila, kako bo razdelila 2,87 milijona evrov iz naslova trženja medijskih in sponzorskih pravic: Klubom 1. SNL največji kos pogače

Foto: Vid Ponikvar / Sportida
Kot smo pred dnevi že poročali, bo Nogometna zveza Slovenije (NZS) za sezono 2025/26 med klube iz naslova trženja medijskih in sponzorskih pravic razdelila 2,87 milijona evrov. Zdaj so na Brdu pri Kranju tudi podrobneje razkrili, po kakšnem ključu se bo omenjeni znesek delil in med katere klube.
Z naskokom največji kos pogače si bodo razdelili klubi Prve lige Telemach, med slednje bo NZS razdelila 2,4 milijona evrov. 110.000 evrov je namenjenih moškemu pokalu Pivovarna Union. Zmagovalec finalne tekme bo prejel 80.000 evrov, poraženec bo domov odšel z 20.000 evri. Oba finalista bosta prejela še po 2500 evrov v izdelkih sponzorja tekmovanja – Pivovarne Union.
Preberi več
Zmagovalni klub ženskega pokala Pivovarna Union bo bogatejši za 20.000 evrov, poraženec bo prejel čez za 5000 evrov. Prav tako bo po 4000 evrov prejel vsak klub 1. SŽNL, od tega 2000 evrov v denarju in 2000 evrov v športni opremi podjetja 11TS Slovenija.
Prav tako bodo klubi iz 1. SNL, 1. SŽNL, 2. SNL in 3. SNL deležni materialne spodbude klubom. Prvoligaši bodo dobili po 60 uradnih žog podjetja Nike, klubi 1. SŽNL in 2. SNL pa po 20 žog. Tretjeligaši bodo prejeli vsak po 10 uradnih žog podjetja Erima.
Avtor: Uredništvo Planet nogomet
Novice
#1SŽNL
#2snl
#3snl
#Nogometna zveza Slovenije
Reprezentanca