Novo pomembno priznanje za Celje: Štajerski klub je bil izbran za najbolj prepoznavno športno blagovno znamko leta 2025
Foto: Vid Ponikvar / Sportida
Kjer je volja, je velikokrat tudi pot. Če je zraven še dovolj velik kupček denarja, pa se – jasno – da skoraj vse. Celje je vzorčen primer, kaj se da z ustreznimi resursi in predvsem pravimi ljudmi na ključnih mestih narediti tudi v slovenskem nogometu. Celje je iz sicer tradicionalnega, a povprečnega in vse prej kot medijsko zanimivega kluba v nekaj letih zraslo v mednarodno priznano zgodbo o uspehu.
Štajerci so zdaj prejeli novo priznanje za svoje delo – na športno-marketinški konferenci Sporto v Portorožu je bil vodilni klub Prve lige Telemach izbran za najbolj prepoznavno športno blagovno znamko leta 2025.
“Smo ponosni in veseli. Ta prestižna nagrada predstavlja nov zgodovinski mejnik v razvoju našega kluba. Zadnja leta gradimo skupnost, ki verjame v trdo delo, povezovanje, predanost in sodelovanje. Vsaka spodbuda navijača in vsaka izrečena beseda partnerjev ter podpornikov našega kluba so del mozaika, zaradi katerega klub raste in dosega nove mejnike,” je zapisalo Celje na klubski spletni strani.
V knežjem mestu so dodali: “Biti nagrajen kot najbolj prepoznavna športna blagovna znamka v državi, v kateri šport tradicionalno združuje in povezuje v skupni športni identiteti, je velik dosežek, je kot pravimo v NK Celje, ULTRA dosežek. Največja zahvala gre predvsem navijačem, ki ultra športna doživetja NK Celje, naše rezultate in ves trud, ki ga vlagamo v naš razvoj, cenite, prepoznate in vsakič znova nagrajujete.”
Kolotilo: “Za Celje, navijače, šport, Slovenijo!”
Prvi mož kluba Valerij Kolotilo, ki je v tem tednu s celjsko občino podpisal tudi pogodbo za lastni klubski center za trening, ne skriva zadovoljstva: “V čast nam je, da smo prejeli nagrado za najbolj prepoznavno športno blagovno znamko v Sloveniji. Vse, kar počnemo v klubu, je za navijače Celja, za vse nogometne navijače, za slovenski šport in vso Slovenijo! Vsak dan se trudimo, da bi slovenska zastava ponosno plapolala na evropskih nogometnih stadionih! Hvala za vašo zaupanje in podporo! Gremo Celje!”
Tomaž Lesjak, vodja marketinga pri štajerskem klubu, ki je pred časom deloval tudi pri Olimpiji, je pristavil: “Korak za korakom, uspeh za uspehom. Trdo delo in še močnejša vizija. To so smernice in vrednote našega razvoja. Veseli nas, da v zadnjih letih naš trud in predanost pri športnem, poslovnem in marketinškem razvoju kluba prepoznavajo ne le navijači, temveč tudi širša in strokovna javnost. Postati najbolj prepoznavna športna blagovna znamka v Sloveniji je izjemen dosežek in obenem najmočnejša potrditev blagovni znamki v državi.“
Avtor: Uredništvo Planet nogomet



